Skip to main content
Biomedicine in museums

Oplevelsesøkonomi, marketing og branding — to propagandadage i ODM's regi

By December 3, 0001No Comments

Kære Thomas Söderqvist

 

Vi håber du har haft et par udbytterige og hyggelige dage på Chefnetværksmødet i Fredericia.

 

Vi vil høre om du vil bruge 2 minutter på at svare på nogle enkelte spørgsmål om din oplevelse af Chefnetværksmødet. Linket til undersøgelsen finder du nedenfor.

 

Her er et link til undersøgelsen:

https://www.surveymonkey.com/s.aspx?sm=Xd5kxCyurEk4_2fOaz9JfywA_3d_3d

 

Dette link er kædet unikt sammen med undersøgelsen og din email-adresse. Du bedes undlade at videresende denne besked.

 

Tak for din deltagelse og på gensyn!

 

Med venlig hilsen

Organisationen Danske Museer

Det var ikke særligt smart at lade den eneste kritiker af branding og oplevelseøkonomi optræde som pauseclown på slap line om aftenen — og lade de ureflekterede fortalere for en markedsorienteret tilgang til museer brede ud sig i programmet mandag-tirsdag. Jeg havde forventet et mere balanceret program. Nu blev det desværre to dage med ukritisk propaganda for Kulturministeriets syn på marketing, bradning og oplevelseøkonomi.

Thomas Söderqvist

Author Thomas Söderqvist

More posts by Thomas Söderqvist